Съобщение за отваряне на офертите.
СЪОБЩЕНИЕ
за отваряне на офертите и разглеждане на документите на участник в обществената поръчка с предмет:
„Доставка на два специализирани автомобили (втора употреба) за сметосъбиране и сметоизвозване, контейнери и кофи за смет за нуждите на община Искър” по две обособени позиции, както следва: Обособена позиция № 1: „Доставка на два специализирани автомобили (втора употреба) за сметосъбиране и сметоизвозване за нуждите на община Искър” и Обособена позиция № 2: „Доставка на контейнери за смет тип „Бобър” и кофи за смет тип „Мева” за нуждите на община Искър”
На 28.06.2017 год. от 10.30 часа се проведе заседание на комисия, назначена със Заповед № 161 от 26.06.2017 г. на Кмета на община Искър за разглеждане, оценяване и класиране на офертите на участниците в открита процедура за възлагане на обществена поръчка с предмет: „Доставка на два специализирани автомобили (втора употреба) за сметосъбиране и сметоизвозване, контейнери и кофи за смет за нуждите на община Искър” по две обособени позиции, както следва: Обособена позиция № 1: „Доставка на два специализирани автомобили (втора употреба) за сметосъбиране и сметоизвозване за нуждите на община Искър” и Обособена позиция № 2: „Доставка на контейнери за смет тип „Бобър” и кофи за смет тип „Мева” за нуждите на община Искър”, открита с Решение № 7/02.06.2017 г.
Назначената комисия е в състав, както следва:
Председател:
Теменужка Василева Христова – Секретар на община Искър
Членове:
Веселин Пламенов Косташки – Главен специалист – Организатор БКС;
- Сава Огнянов Марков – Младши експерт „Икономически дейности и защита на потребителите” в дирекция „Социално-икономическо развитие и териториално селищно устройство” при община Искър;
- 3. Мария Мартинова Иванова – Юрисконсулт в дирекция „Обществени поръчки, правно и информационно-техническо осигуряване” при община Искър;
- Бистра Чавдарова Минковска – Главен експерт „Обществени поръчки” в дирекция „Обществени поръчки, правно и информационно-техническо осигуряване” при община Искър.
Председателят на комисията установи, че същата е в пълния си състав.
На заседанието на комисията не присъстваха представители на участниците.
На заседанието на комисията не присъстваха представители на медиите, както и други лица.
Председателят на комисията прочете пред всички текста на заповедта за назначаване на комисията, нейния състав, задачи и срок за работа.
Съобразно разпоредбата на чл. 48, ал. 6 от ППЗОП председателят на комисията получи срещу подпис от г-жа Ивалина Митова – Главен експерт „Връзки с обществеността и техническо осигуряване” в дирекция „Обществени поръчки, правно и информационно-техническо осигуряване” (ОППИТО) при община Искър приемо-предавателен протокол за подадените оферти за участие от дата: 26.06.2017 год., заверено „Вярно с оригинала” копие от регистъра за получената оферта за участие и три на брой оферти.
Съгласно горепосоченият протокол, оферта за участие в публичното състезание по ЗОП в срока до 17:00 часа на 26.06.2017 г. са подали трима участника.
Офертите са подадени в съответствие с изискванията на чл. 47 от ППЗОП и документацията за участие — в запечатана непрозрачна опаковка.
Подадените офертите са както следва:
№ по ред | Юридическо лице /фирма/
Участник,
|
Име, презиме и фамилия на участника представил офертата или упълномощен представител | Дата, час подаване на офертата | Рег. № по програмата за документооборот | Забележка |
1. | „ГОГГ СТРОЙ” ЕООД
ГР. СЛАВЯНОВО |
Упълномощен представител | 26.06.2017 г.;
13:08:01 часа
|
Рег. № 30-1411-1 | Участникът е подал за ОП 1 |
2. | „РИЛА СНМ” ООД
ГР. РИЛА |
По куриер
|
22.06.2017 г.;
13:22:21 часа
|
Рег. № 30-616-1 | Участникът е подал за ОП 2 |
3. | „КЪНТРИ АУТО” ООД
ГР. РАКИТОВО |
Упълномощен представител
|
26.06.2017 г.;
16:42:21 часа
|
Рег. № 30-1412-1 | Участникът е подал за ОП 1 |
Предстои работа на комисията и издаване на решение от Възложителя.
Галерия: