Съобщение за отваряне на оферти
На 20.09.2017 год. от 10.30 часа се проведе заседание на комисия, назначена със Заповед № 267/19.09.2017 г. на Кмета на община Искър за разглеждане, оценяване и класиране на офертите на участниците в публично състезание за възлагане на обществена поръчка с предмет: „Доставка на хранителни продукти за нуждите на детски, училищно и социално заведения в община Искър и за осигуряване на топъл обяд и училищен плод, по седем обособени позиции”, открита с Решение № 17/25.08.2017 г.
Комисията проведе заседанието си в Заседателната зала на община Искър, с адрес: гр. Искър 5868, ул. „Георги Димитров” № 38.
Назначената комисия е в състав, както следва:
Председател:
Теменужка Василева Христова – Секретар на община Искър;
Членове:
- Бистра Чавдарова Минковска – Главен експерт „Обществени поръчки” в дирекция „Обществени поръчки, правно и информационно-техническо осигуряване” при община Искър;
- Мария Мартинова Иванова – Юрисконсулт в дирекция „Обществени поръчки, правно и информационно-техническо осигуряване” при община Искър;
- Величка Дикова Косташка – Директор на ДГ „Мара Балева” гр. Искър;
- Ани Методиева Емилова – Старши експерт “Социално-икономически дейности, разработване и управление на проекти и по етническите въпроси” в дирекция „Социално икономическо развитие, териториално и селищно устройство” (СИРТСУ) при община Искър.
Председателят на комисията установи, че същата е в пълния си състав.
На заседанието на комисията не присъстваха представители на участниците в процедурата.
На заседанието на комисията не присъстваха представители на медиите, както и други лица.
Председателят на комисията прочете пред всички присъстващи текста на заповедта за назначаване на комисията, нейния състав, задачи и срок за работа.
Съобразно разпоредбата на чл. 48, ал. 6 от ППЗОП, председателят на комисията получи срещу подпис от г-жа Ивалина Митова – Главен експерт „Връзки с обществеността и техническо осигуряване” в дирекция „Обществени поръчки, правно и информационно-техническо осигуряване” (ОППИТО) при община Искър приемо-предавателен протокол за подадената оферта за участие от дата: 18.09.2017 год., и 2 /две/ на брой оферти.
Съгласно горепосоченият протокол, оферти за участие в публичното състезание по ЗОП в срока до 17:00 часа на 18.09.2017 г. са подали двама участника.
Офертите е подадена в съответствие с изискванията на чл. 47 от ППЗОП и документацията за участие — в запечатана непрозрачна опаковка.
Оферти са подадена от:
№ по ред | Юридическо лице /фирма/
Участник, Адрес за кореспонденция |
Име, презиме и фамилия на участника представил офертата или упълномощен представител | Дата, час подаване на офертата | Рег. № по програмата за документооборот |
1. | ЕТ „МИЛИЦА ЛАЗАРОВА 90“, гр. Славяново | Подадена лично от управителя | 13:41:23 часа;
18.09.2017 г. |
Рег. № 30-1420-1 |
2. | „Евелин комерс” ООД, град Плевен | Подадена лично от управителя | 16:54:00 часа;
18.09.2017 г. |
Рег. № 30-936-7 |
Предстои избор на изпълнител!
Галерия: