Get Adobe Flash player

17. ДНЕВЕН РЕД ЗА ЗАСЕДАНИЯ НА ПОСТОЯННИТЕ КОМИСИИ ПРИ ОБЩИНСКИ СЪВЕТ – ИСКЪР ГР.ИСКЪР НА 30.01.2025 Г.

ДНЕВЕН РЕД ЗА ЗАСЕДАНИЯ НА ПОСТОЯННИТЕ КОМИСИИ ПРИ ОБЩИНСКИ СЪВЕТ – ИСКЪР ГР.ИСКЪР НА 30.01.2025 Г.

 

За становище: Бюджет, финанси, данъчна политика, търговия и инвестиционна политика

 

  1. Използване на месечни обезпечения и отчисления за 2025 г. по чл.60, ал.2, т.1 и 2 и чл.64, ал.1 от Закона за управление на отпадъците (ЗУО) от Община Искър, съгласно разпоредбите на § 3 от Преходните и заключителни разпоредби към Закона за изменение и допълнение на Закона за местните данъци и такси.
  2. Кандидатстване на Община Искър с проектно предложение „Подобряване на материалната база на ДСП, чрез модернизиране на кухненското оборудване/обзавеждане на Домашен социален патронаж, гр. Искър“, по Целева програма „Подобряване на материалната база на Домашен социален патронаж“ на МТСП, финансирана по фонд „Социална закрила“.
  3. Изменение на срока за извършване на ликвидация на общинско публично предприятие – търговско дружество “Специализирана болница по вътрешни болести за долекуване, продължително лечение и рехабилитация – Искър“ ЕООД, гр.Искър.

 

 

За становище: “Устройсто на територията, общинска собственост, инфраструктура и обществен ред и сигурност

 

  1. Приемане на общинска програма за управление и разпореждане с имоти – общинската собственост през 2025 г.
  2. Отдаване под наем на част от недвижим имот – публична общинска собственост ( по постъпило заявление от Д-р Стефка Банчева)
  3. Отдаване под наем на част от недвижим имот – публична общинска собственост (по постъпило заявление от Д-р Галина Петрова)
  4. Отдаване под наем на част от недвижим имот – публична общинска собственост (по постъпило заявление от Д-р Цветанка Лачовска)
  5. Отдаване под наем на част от недвижим имот – публична общинска собственост (Отдаване под наем на част от недвижим имот – публична общинска собственост (по постъпило заявление от

Д-р Емил Лазаров)

  1. Приемане на ВиК активи публична общинска собственост, изпълнени от ”Водоснабдяване и канализация” ЕООД Плевен през 2024 г.
  2. Отдаване под наем чрез публичен търг с явно наддаване на недвижим имот частна общинска

собственост (УПИ XIII-878 с площ 1250 кв.м., находящ се в кв.37 по плана на с.Долни Луковит)

  1. Разрешаване изработването на Подробен устройствен план- парцеларен план извън границите на урбанизираните територии за тръбен участък за водопрекарване към напоително поле в землището на с. Писарово.
  2. Учредяване право на прокарване на кабелна линия 20кV за свързване на ФЕЦ в ПИ 55782.47.60 през ПИ 55782.47.37 и ПИ 55782.47.47 в землището на гр. Искър.
  3. Отчет за дейността на „Пелофарма” ЕООД гр. Искър за четвърто тримесечие на 2024 г.

 

 

За становище: Комисия „Образование, земеделие, екология, благоустройство, транспорт и туризъм”

 

  1. Определяне на свободните пасища, мери и ливади от общинския поземлен фонд за общо и индивидуално ползване през календарната 2026 г.
  2. Промяна на вида собственост и започване на процедура за промяна начина на трайно ползване (НТП) на ПИ с идентификатор 56493.70.647, находящ се в землището на с.Писарово.

 

За становище: Комисия за противодействия на корупцията и отнемане на незаконно придобито имущество, предотвратяване и разкриване на конфликт на интереси, контрол по изпълнение на актовете на общинския съвет.

 

  1. Отчет на Кмета на Община Искър за изпълнение на решенията на Общински съвет, приети през периода юли 2024 г. – декември 2024 г.

 

 

За становище: Всички комисии

 

  1. Отчет за дейността на Общински съвет – Искър и неговите комисии за периода 01.07.2024 г. до 31.12.2024 г.
  2. План за работа на Общински съвет – Искър за първото шестмесечие на 2025 г.

 

 

 

 

 

ИЛИЯНА ЙОНЧЕВА-ГЛОЖЕНСКА

Председател на Общински съвет – Искър