Най-често срещани въпроси и отговори
ОБЩИНА ИСКЪР, ОБЛАСТ ПЛЕВЕН
5868 гр. Искър, ул. Г. Димитров” № 38, е-mail: iskar@iskarbg.bg , тел.код:06516, тел: 24-24, факс:21-96
НАЙ-ЧЕСТО СРЕЩАНИ ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ
ВЪПРОС 1:
Има ли образец на дадена административна услуга и от къде може да се изтегли ?
ОТГОВОР:
Има образец на всяка административна услуга и може да се изтегли и попълни от сайта на общинската администрация на адрес: https://iskarbg.bg/администрация/административни-услуги;
ВЪПРОС 2:
Кой може да заяви услугата ?
ОТГОВОР:
Заявлението се подава лично или от упълномощено лице след представяне на нотариално изрично пълномощно или от законни представители.
ВЪПРОС 3:
Какви са каналите на заявяване ?
ОТГОВОР: на място в ЦАО, по пощата, по електронен път чрез ССЕВ или на е-mail на общината: iskar@iskarbg.bg ;
ВЪПРОС 4:
Какви документи следва да се приложат ?
ОТГОВОР:
Документите, необходими за подаване на заявлението са описани в образеца на същото.
ВЪПРОС 5:
Как може да се плати за услугата ?
ОТГОВОР:
На гише в административно звено за обслужване в брой
На гише в административно звено за обслужване с банкова карта
По банков път
По електронен път
ВЪПРОС 6: В какъв срок ще е готов документа ?
ОТГОВОР:
Информацията е публикувана на адрес: https://iskarbg.bg/администрация/административни-услуги;
ВЪПРОС 7:
Как ще се получи изготвения документи от кой ?
ОТГОВОР:
По начина, по който е заявена административната услуга.
ВЪПРОС 8:
При подадено заявление какъв е ходът на преписката, в кое звено се разглежда ?
ОТГОВОР:
Справка можете да направите на място в ЦАО или по телефон на деловодството.
ВЪПРОС 9:
Колко време ще се наложи да изчака потребителят, за да бъде обслужен ?
ОТГОВОР:
В рамките на 15 минути:
- ще приемем Вашите документи;
- ще Ви предоставим готовите документи;
- при необходимост ще извършим и консултация с експерт по услугата.
ВЪПРОС 10:
Какво е необходимо за заявяване на услуга по електронен път?
ОТГОВОР:
Необходимо е да инсталирате на вашия компютър Квалифицирано удостоверение за квалифициран електронен подпис (КУКЕП) или Квалифициран електронен подпис (КЕП).
Необходимо е да притежавате профил в ССЕВ – Система за сигурно електронно връчване.
Уверете се, че имате инсталиран Adobe Reader.
ВЪПРОС 11:
Къде може да се заяви електронна административна услуга ?
ОТГОВОР:
Можете да заявите електронна административна услуга на сайта на общината на следния адрес: https://iskarbg.bg/администрация/електронни-услуги ;
ВЪПРОС 12:
Къде е публикувана Банковата сметка на Община Искър ?
ОТГОВОР:
Банковата сметка на община Искър е публикувана на сайта на общината на адрес: https://iskarbg.bg/банкова-сметка ;
ВЪПРОС 13:
Къде са публикувани данните за кореспонденция с ЦАО, Кметовете на кметства и служителите на общината, БУЛСТАТ на община Искър ?
ОТГОВОР:
Данните за кореспонденция са публикувани на сайта на общината на следния адрес: https://iskarbg.bg/данни-за-кореспонденция .