СЪОБЩЕНИЕ за отваряне на офертата и разглеждане на документите на участника в обществената поръчка с предмет:
СЪОБЩЕНИЕ
за отваряне на офертата и разглеждане на документите на участника в обществената поръчка с предмет:
„Упражняване на строителен надзор при изпълнение на основен ремонт/реконструкция на улична мрежа – Община Искър“
На 16.10.2018 год. от 13.00 часа се проведе заседание на комисия, назначена със Заповед № 361 от 16.10.2018 г. на Кмета на община Искър за разглеждане, оценяване и класиране на офертите на участниците в процедура за възлагане на обществена поръчка с предмет: „Упражняване на строителен надзор при изпълнение на основен ремонт/реконструкция на улична мрежа – Община Искър“.
Комисията проведе заседанието си в Заседателната зала на община Искър, с адрес: гр. Искър 5868, ул. „Георги Димитров” № 38.
Назначената комисия е в състав, както следва:
Председател:
Симеон Огнянов Бончев – външен експерт – Юрист
ЧЛЕНОВЕ:
Пламен Захаринов Захариев
– външен експерт – Строителен инженер по пътно строителство
- 2. Теменужка Василева Христова
Секретар на община Искър
- Бистра Чавдарова Минковска
Главен експерт „Обществени поръчки” в дирекция „Обществени поръчки, правно и информационно-техническо осигуряване” при община Искър
- 4. Мария Мартинова Иванова – резервен член
Юрисконсулт в дирекция „Обществени поръчки, правно и информационно-техническо осигуряване” при община Искър
Редовният член на комсията – г-н Радослав Андреев е в отпуск. На неговото място влиза г-жа Мария Иванова – резервен член.
Председателят на комисията установи, че същата е в пълния си състав.
На заседанието на комисията неприсъстваха представители на участниците
На заседанието на комисията не присъстваха представители на медиите, както и други лица.
Председателят на комисията прочете пред всички текста на заповедта за назначаване на комисията, нейния състав, задачи и срок за работа.
Съобразно разпоредбата на чл. 48, ал. 6 от ППЗОП председателят на комисията получи срещу подпис от г-жа Ивалина Митова – Главен експерт „Връзки с обществеността и техническо осигуряване” в дирекция „Обществени поръчки, правно и информационно-техническо осигуряване” (ОППИТО) при община Искър приемо-предавателен протокол на подадените оферти за участие от дата: 09.10.2018 год., заверено „Вярно с оригинала” копие от регистъра за получените оферти за участие и 1 (една) оферта.
Съгласно горепосоченият протокол, оферта за участие в публичното състезание по ЗОП в срока до 17:00 часа на 09.10.2018 г. е подал един участник.
Офертата е подадена в съответствие с изискванията на чл. 47 от ППЗОП и документацията за участие — в запечатана непрозрачна опаковка.
Подадената оферта е както следва:
№ по ред | Юридическо лице /фирма/
Участник,
|
Дата, час подаване на офертата | Рег. № по програмата за документооборот | Забележка |
1. | „ВЕДИПЕМА” ЕООД ГР. ПЛЕВЕН | 09.10.2018 г.;
15:33:35 часа |
Рег. № 30-981-7 |
След получаване на приемо – предавателния протокол за подадените оферти за участие в процедурата и съобразно изискванията на чл. 48, ал. 6 от ППЗОП, председателят прочете пред всички присъстващи имената на лицата, подали оферта за участие в процедурата и прикани членовете на комисията да попълнят декларации за обстоятелствата по чл. 103, ал. 2 от ЗОП.
Председателят и членовете на комисията подписаха декларации по чл. 103, ал. 2 от ЗОП.
Декларациите бяха събрани от председателя, за да ги предостави на Възложителя ведно с протокола от работата на комисията.
След това комисията пристъпи към отваряне на опаковките на участниците, по реда на тяхното постъпване:
- Първо се отвори офертата на участник № 1 „ВЕДИПЕМА” ЕООД ГР. ПЛЕВЕН
Председателят на комисията оповести съдържанието й, както и се извърши проверка за наличието на отделен запечатан плик с надпис „Предлагани ценови параметри”, съгласно изискването на чл. 54, ал.3 от ППЗОП.
В съответствие с изискването на чл. 54, ал. 4 от ППЗОП председателя, Строителен инженер по пътно строителство и мостове и Строителен инженер, магистър – икономист подписаха техническото предложение на участника и плика с надпис „Предлагани ценови параметри”.
Комисията оповести документите и доказателствата, които опаковката с офертата съдържа и провери съответствието на същите с приложения опис.
Публичната част от заседанието на комисията приключи след извършването на действията по 54, ал. 3 – 5 от ППЗОП.
Комисията продължи работата си като разгледа документите по чл. 39, ал. 2 от ППЗОП за съответствие с изискванията към личното състояние и критериите за подбор, поставени от възложителя.
В процеса на работата си комисията направи служебна проверка в Търговския регистър за актуалното състояние на участника в процедурата.
Комисията за Участник № 1 „ВЕДИПЕМА” ЕООД ГР. ПЛЕВЕН не установи непълноти и несъответствия на информацията, включително нередовност и несъответствие с изискванията към личното състояние или критериите за подбор.
Комисията приема, че всички изискуеми от закона и възложителя документи, свързани с личното състояние и критериите за подбор, са представени от участника и съответстват напълно на нормативните изисквания и изискванията на възложителя.
Участникът отговаря на заложените от Възложителя в настоящата процедура минимални изисквания.
На основание чл. 58, ал.8 от ППЗОП, комисията не изпраща настоящия протокол на участника в процедурата, тъй като не са установени липси, непълноти или несъответствия на информацията, вкл. нередовност и фактическа грешка, както и несъответствие с изискванията към личното състояние или критериите за подбор.
Комисията приключи публичното заседанието на 16.10.2018 г. в 13:30 часа.
Предстои работа на комисията на закрито заседание.