СЪОБЩЕНИЕ за отваряне на офертата и разглеждане на документите за подбор на участника в покана до определено лице по чл. 191 от ЗОП за възлагане на обществената поръчка с предмет: „Актуализация проект: „Спортен център кв. 20 в гр. Искър” с ново наименование: „Внедряване на мерки за енергийна ефективност на административна общинска сграда за нуждите на Общинска администрация – УПИ VІІІ-689; кв.20; гр.Искър, община Искър“
СЪОБЩЕНИЕ
за отваряне на офертата и разглеждане на документите за подбор на участника в покана до определено лице по чл. 191 от ЗОП за възлагане на обществената поръчка с предмет:
„Актуализация проект: „Спортен център кв. 20 в гр. Искър” с ново наименование: „Внедряване на мерки за енергийна ефективност на административна общинска сграда за нуждите на Общинска администрация – УПИ VІІІ-689; кв.20; гр.Искър, община Искър“
На 13.06.2018 год. от 13.30 часа се проведе заседание на комисия, назначена със Заповед № 208 от 13.06.2018 г. на Кмета на община Искър за разглеждане, оценяване и класиране на офертата на участника в обществена поръчка с предмет: „Актуализация проект: „Спортен център кв. 20 в гр. Искър” с ново наименование: „Внедряване на мерки за енергийна ефективност на административна общинска сграда за нуждите на Общинска администрация – УПИ VІІІ-689; кв.20; гр.Искър, община Искър“
Комисията проведе заседанието си в Заседателната зала на община Искър, с адрес: гр. Искър 5868, ул. „Георги Димитров” № 38.
Председателят на комисията установи, че комисията е в пълния си състав.
Назначената комисия е в състав, както следва:
Председател:
Теменужка Василева Христова – Секретар на община Искър
ЧЛЕНОВЕ:
- Радослав Банков Андреев – Главен специалист „Устройство на територията, кадастър и регулация, строителство и инвеститорски контрол” в дирекция „Социално-икономическо развитие и териториално селищно устройство” при община Искър
- Мария Мартинова Иванова – Юрисконсулт в дирекция „Обществени поръчки, правно и информационно-техническо осигуряване” при община Искър
На заседанието на комисията, присъства представител на участника в процедурата, а именно Управителя – Анелия Петрова, която се подписа в присъствен списък.
На заседанието на комисията не присъстваха представители на медиите, както и други лица.
Председателят на комисията прочете пред всички присъстващи текста на заповедта за назначаване на комисията, нейния състав, задачи и срок за работа.
Съобразно разпоредбата на чл. 48, ал. 6 от ППЗОП председателят на комисията получи срещу подпис приемо-предавателен протокол за подадената оферта за участие, заверено „Вярно с оригинала” копие от регистъра за получената оферта за участие и 1 /една/ на брой оферта.
Офертата е подадена в съответствие с изискванията на чл. 47 от ППЗОП и документацията за участие — в запечатана непрозрачна опаковка, както следва:
№ по ред | Юридическо лице /фирма/
Участник,
|
Име, презиме и фамилия на участника представил офертата или упълномощен представител | Дата, час подаване на офертата | Рег. № по програмата за документооборот | Забележка |
1. | „ПРОИНЖ АП” ЕООД, ГРАД ПЛЕВЕН | Подадена оферта – лично | 11:19:46 часа;
13.06.2018 г. |
Рег. № 30-732-7 |
След приключване работата на комисята предстои сключване на договор.