СЪОБЩЕНИЕ за отваряне на офертите и разглеждане на документите на участник в пряко договаряне за възлагане на обществената поръчка с предмет: „Упражняване на Авторски надзор при изпълнение на основен ремонт/реконструкция на улична мрежа – Община Искър“
СЪОБЩЕНИЕ
за отваряне на офертите и разглеждане на документите на участник в пряко договаряне за възлагане на обществената поръчка с предмет:
„Упражняване на Авторски надзор при изпълнение на основен ремонт/реконструкция на улична мрежа – Община Искър“, включващ улиците както следва:
ГР. ИСКЪР
- Улица „Йорданка Николова” ОК 201 – ОК 216 – гр.Искър ;
- Улица „Бенковска“ ОК 70 – ОК 148 – гр. Искър;
- Улица „Филип Тотю” ОК 234а – ОК 242 – гр.Искър ;
С. ПИСАРОВО
- Улица „Кирил и Методий” ОК 298 – ОК 303 – с. Писарово ;
С. СТАРОСЕЛЦИ
- Улица „Димитър Благоев” ОК 209 – ОК 265 – с.Староселци ;
- Улица „Васил Коларов” ОК 105 – ОК 126 – с.Староселци ;
С. ДОЛНИ ЛУКОВИТ
- Улица „Марин Дринов” ОК 33 – ОК 36 – с.Долни Луковит ;
- Улица „Васил Петлешков” ОК 86 – ОК 84 – с.Долни Луковит ;
- Улица „Ангел Каралийчев” ОК 153 – ОК 158 – с.Долни Луковит
На 12.10.2018 год. от 10.30 часа се проведе заседание на комисия, назначена със Заповед № 353 от 12.10.2018 г. на Кмета на община Искър за разглеждане, оценяване и класиране на офертата на участника в обществена поръчка с предмет: „Упражняване на Авторски надзор при изпълнение на основен ремонт/реконструкция на улична мрежа – Община Искър“, включващ улиците както следва:
ГР. ИСКЪР
- Улица „Йорданка Николова” ОК 201 – ОК 216 – гр.Искър;
- Улица „Бенковска“ ОК 70 – ОК 148 – гр. Искър;
- Улица „Филип Тотю” ОК 234а – ОК 242 – гр.Искър;
С. ПИСАРОВО
- Улица „Кирил и Методий” ОК 298 – ОК 303 – с. Писарово;
С. СТАРОСЕЛЦИ
- Улица „Димитър Благоев” ОК 209 – ОК 265 – с.Староселци;
- Улица „Васил Коларов” ОК 105 – ОК 126 – с.Староселци;
С. ДОЛНИ ЛУКОВИТ
- Улица „Марин Дринов” ОК 33 – ОК 36 – с.Долни Луковит;
- Улица „Васил Петлешков” ОК 86 – ОК 84 – с.Долни Луковит;
- Улица „Ангел Каралийчев” ОК 153 – ОК 158 – с.Долни Луковит
Комисията проведе заседанието си в Заседателната зала на община Искър, с адрес: гр. Искър 5868, ул. „Георги Димитров” № 38.
Председателят на комисията установи, че комисията е в пълния си състав.
Назначената комисия е в състав, както следва:
Председател:
Теменужка Василева Христова – Секретар на община Искър
ЧЛЕНОВЕ:
- Мария Мартинова Иванова – Юрисконсулт в дирекция „Обществени поръчки, правно и информационно-техническо осигуряване” при община Искър
- Бистра Чавдарова Минковска – Главен експерт „Обществени поръчки” в дирекция „Обществени поръчки, правно и информационно-техническо осигуряване” при община Искър
На заседанието на комисията за провеждане на договарянето за определяне условията на договора, присъства представител на участника в процедурата, а именно Управителя – Кирил Кръстев, който се подписа в присъствен списък.
На заседанието на комисията не присъстваха представители на медиите, както и други лица.
Председателят на комисията прочете пред всички присъстващи текста на заповедта за назначаване на комисията, нейния състав, задачи и срок за работа.
Съобразно разпоредбата на чл. 48, ал. 6 от ППЗОП председателят на комисията получи срещу подпис от г-жа Ивалина Митова – Главен експерт „Връзки с обществеността и техническо осигуряване” в дирекция „Обществени поръчки, правно и информационно-техническо осигуряване” (ОППИТО) при община Искър приемо-предавателен протокол за подадената оферта за участие от дата: 10.10.2018 год., заверено „Вярно с оригинала” копие от регистъра за получената оферта за участие и 1 /една/ на брой оферта.
Офертата е подадена в съответствие с изискванията на чл. 47 от ППЗОП и документацията за участие — в запечатана непрозрачна опаковка, както следва:
№ по ред | Юридическо лице /фирма/
Участник,
|
Име, презиме и фамилия на участника представил офертата или упълномощен представител | Дата, час подаване на офертата | Рег. № по програмата за документооборот | Забележка |
1. | „ПЪТ ВОД ПРОЕКТ” ЕООД, ГРАД ПЛЕВЕН | Подадена оферта – лично | 15:41:50 часа
10.10.2018г. |
Рег. № 30-1104-6/10.10.2018г. |
След получаване на приемо – предавателния протокол за подадените оферти за участие в процедурата и съобразно изискванията на чл. 48, ал. 6 от ППЗОП, председателят прочете пред всички присъстващи имената на лицата, подали оферта за участие в процедурата и прикани членовете на комисията да попълнят декларации за обстоятелствата по чл. 103, ал. 2 от ЗОП.
Председателят и членовете на комисията подписаха декларации по чл. 103, ал. 2 от ЗОП. Декларациите бяха събрани от председателя, за да ги предостави на Възложителя ведно с протокола от работата на комисията.
След това комисията пристъпи към отваряне на опаковката на единственият участник:
- Комисията пристъпи към отваряне на офертата на участник № 1 „ПЪТ ВОД ПРОЕКТ” ЕООД, ГРАД ПЛЕВЕН и се оповести съдържание й.
Комисията оповести документите и доказателствата, които опаковката с офертата съдържа и провери съответствието на същите с приложения опис.
В процеса на работата си комисията направи служебна проверка в Търговския регистър за актуалното състояние на участника в процедурата.
Комисията реши, всички изискуеми от закона и Възложителя документи, свързани с личното състояние и критериите за подбор са представени от участника и съответстват на нормативните изисквания и тези на Възложителя.
Договарянето приключи заседанието на 12.10.2018 г.
Предстои сключване на договор.