СЪОБЩЕНИЕ за отваряне на офертите и разглеждане на документите на участниците в обществената поръчка с предмет:
СЪОБЩЕНИЕ
за отваряне на офертите и разглеждане на документите на участниците в обществената поръчка с предмет:
„Предоставяне на Консултантски услуги при управлението, изпълнението и отчитането на проект: „Реконструкция и рехабилитация на общинска пътна мрежа“, включващ два обекта:
А/ „Реконструкция на път PVN 3082 /ІІ-13, Искър – Долни Дъбник/ – /ІІІ-1307/ Искър“, включващо и „Изграждане на канална мрежа за оптичен кабел за широколентов достъп“;
Б/ „Реконструкция и рехабилитация на общински път PVN1080 – / II –13, Кнежа – Искър / – Граница общ. (Кнежа – Искър) – Долни Луковит / III-137/”, включващо и „Изграждане на канална мрежа за оптичен кабел за широколентов достъп“
На 21.02.2019 год. от 11.00 часа се проведе заседание на комисия, назначена със Заповед № 48 от 20.02.2019 г. на Кмета на община Искър за разглеждане, оценяване и класиране на офертите на участниците в процедура за възлагане на обществена поръчка с горецитираният предмет.
Комисията проведе заседанието си в Заседателната зала на община Искър, с адрес: гр. Искър 5868, ул. „Георги Димитров” № 38.
Назначената комисия е в състав, както следва:
Председател:
Симеон Огнянов Бончев – външен експерт, квалификация: Юрист;
Членове:
- Теменужка Василева Христова – Секретар на община Искър;
- Бистра Чавдарова Минковска – Главен експерт „Обществени поръчки” в дирекция „Обществени поръчки, правно и информационно-техническо осигуряване” при община Искър.
Председателят на комисията установи, че същата е в пълния си състав.
На заседанието на комисията не присъства представител на участник „ЕВРОСТАРТ 2008” ЕООД гр. София.
На заседанието на комисията не присъстваха представители на медиите, както и други лица.
Председателят на комисията прочете пред всички текста на заповедта за назначаване на комисията, нейния състав, задачи и срок за работа.
Съобразно разпоредбата на чл. 48, ал. 6 от ППЗОП председателят на комисията получи срещу подпис от г-жа Ивалина Митова – Главен експерт „Връзки с обществеността и техническо осигуряване” в дирекция „Обществени поръчки, правно и информационно-техническо осигуряване” (ОППИТО) при община Искър приемо-предавателен протокол на подадените оферти за участие от дата: 20.02.2019 год., заверено „Вярно с оригинала” копие от регистъра за получените оферти за участие и 1 (една) на брой оферта.
Съгласно горепосоченият протокол, оферта за участие в публичното състезание по ЗОП в срока до 17:00 часа на 20.02.2019 г. е подал само 1 (един) участник.
Офертата е подадена в съответствие с изискванията на чл. 47 от ППЗОП и документацията за участие — в запечатана непрозрачна опаковка.
Подадената оферта е както следва:
№ по ред | Юридическо лице /фирма/
Участник,
|
Дата, час подаване на офертата | Рег. № по програмата за документооборот | Забележка |
1. | „ЕВРОСТАРТ 2008” ЕООД
гр. София |
20.02.2019 г.;
16:53:23 часа |
Рег. № 30-713-1 |
След получаване на приемо – предавателния протокол за подадените оферти за участие в процедурата и съобразно изискванията на чл. 48, ал. 6 от ППЗОП, председателят прочете пред всички присъстващи имената на лицата, подали оферта за участие в процедурата и прикани членовете на комисията да попълнят декларации за обстоятелствата по чл. 103, ал. 2 от ЗОП.
Председателят и членовете на комисията подписаха декларации по чл. 103, ал. 2 от ЗОП. Декларациите бяха събрани от председателя, за да ги предостави на Възложителя ведно с протокола от работата на комисията.
След това комисията пристъпи към отваряне на опаковката на участника, по реда на постъпването й:
- Първо се отвори офертата на участник № 1 „ЕВРОСТАРТ 2008” ЕООД гр. София Председателят на комисията оповести съдържанието й, както и се извърши проверка за наличието на отделен запечатан плик с надпис „Предлагани ценови параметри”, съгласно изискването на чл. 54, ал.3 от ППЗОП.
В съответствие с изискването на чл. 54, ал. 4 от ППЗОП тримата членове на комисията подписаха техническото предложение на участника и плика с надпис „Ценово предложение”.
Комисията оповести документите и доказателствата, които опаковката с офертата съдържа и провери съответствието на същите с приложения опис.
Публичната част от заседанието на комисията приключи след извършването на действията по 54, ал. 3 – 5 от ППЗОП.
Комисията приключи публичното заседанието на 21.02.2019 г. в 12:00 часа.
Предстои избор на изпълнител.