Съобщение за отваряне на оферти за отваряне на офертите и разглеждане на документите за подбор на участниците в публично състезание за възлагане на обществената поръчка с предмет: „Доставка на хранителни продукти за нуждите на детски, училищно и социално заведения в община Искър и за осигуряване на топъл обяд, по седем обособени позиции”
Съобщение за отваряне на оферти
за отваряне на офертите и разглеждане на документите за подбор на участниците в публично състезание за възлагане на обществената поръчка с предмет:
„Доставка на хранителни продукти за нуждите на детски, училищно и социално заведения в община Искър и за осигуряване на топъл обяд, по седем обособени позиции”
по член 181, ал. 4 от Закона за обществените поръчки (ЗОП) във връзка с чл. 54 от Правилника за прилагане на Закона за обществените поръчки (ППЗОП)
На 25.02.2020 год. от 10.30 часа се проведе заседание на комисия, назначена със Заповед № 116/24.02.2020 г. на Кмета на община Искър за разглеждане, оценяване и класиране на офертите на участниците в публично състезание за възлагане на обществена поръчка с предмет: „Доставка на хранителни продукти за нуждите на детски, училищно и социално заведения в община Искър и за осигуряване на топъл обяд, по седем обособени позиции”, открита с Решение № 4/31.01.2020 г.
Комисията проведе заседанието си в Заседателната зала на община Искър, с адрес: гр. Искър 5868, ул. „Георги Димитров” № 38.
Назначената комисия е в състав, както следва:
Председател:
Теменужка Василева Христова – Секретар на община Искър;
Членове:
- Бистра Чавдарова Минковска – Главен експерт „Обществени поръчки” в дирекция „Обществени поръчки, правно и информационно-техническо осигуряване” при община Искър;
- Ралица Благомилова Андреева – Управител на „Домашен Социален Патронаж” гр. Искър
- Величка Дикова Косташка – Директор на ДГ „Мара Балева” гр. Искър;
- Мирослав Георгиев Шетовски – Директор на СУ „Христо Смирненски” гр. Искър.
Председателят на комисията установи, че същата е в пълния си състав.
На заседанието на комисията присъства представител на „Евелин Комерс” ООД, град Плевен, г-жа Таня Дауд, която се подписа в присъствения списък.
На заседанието на комисията не присъстваха представители на медиите, както и други лица.
Председателят на комисията прочете пред всички присъстващи текста на заповедта за назначаване на комисията, нейния състав, задачи и срок за работа.
Съобразно разпоредбата на чл. 48, ал. 6 от ППЗОП председателят на комисията получи срещу подпис от г-жа Гергана Божиновска – Главен експерт „Връзки с обществеността и техническо осигуряване” в дирекция „Обществени поръчки, правно и информационно-техническо осигуряване” (ОППИТО) при община Искър приемо-предавателен протокол на подадените оферти за участие от дата: 21.02.2020 год., заверено „Вярно с оригинала” копие от регистъра за получените оферти за участие и 2 /две/ на брой оферти.
Съгласно горепосоченият протокол, оферти за участие в публичното състезание по ЗОП в срока до 16:00 часа на 21.02.2020 г. са подали 2 (две) дружества.
Офертите са подадени в съответствие с изискванията на чл. 47 от ППЗОП и документацията за участие — в запечатани непрозрачни опаковки.
Оферти са подадени от следните участници:
№ по ред | Юридическо лице /фирма/
Участник, Адрес за кореспонденция |
Име, презиме и фамилия на участника представил офертата или упълномощен представител | Дата, час подаване на офертата | Рег. № по програмата за документооборот |
1. | „Кей Енд Ви“ ООД,
град Сливен |
Подадена по куриер | 13:53:20 часа;
21.02.2020 г. |
Рег. № 30-1573-1 |
2. | „Евелин Комерс” ООД,
град Плевен |
Подадена с Пълномощно | 15:32:42 часа;
21.02.2020 г. |
Рег. № 30-936-59 |
След получаване на приемо – предавателния протокол за подадените оферти за участие в процедурата и съобразно изискванията на чл. 48, ал. 6 от ППЗОП, председателят прочете пред всички присъстващи имената на лицата, подали оферта за участие в процедурата и прикани членовете на комисията да попълнят декларации за обстоятелствата по чл. 103, ал. 2 от ЗОП.
Председателят и членовете на комисията подписаха декларации по чл. 103, ал. 2 от ЗОП. Декларациите бяха събрани от председателя, за да ги предостави на Възложителя ведно с протокола от работата на комисията.
След това комисията пристъпи към отваряне на опаковките по седемте обособени позиции, за които участниците са подали оферти:
Публичната част от заседанието на комисията приключи след извършването на действията по 54, ал. 3 – 5 от ППЗОП. Комисията приключи публичното заседанието на 25.02.2020 г. в 11,15 часа.
Предстои работа на комисията и избор на изпълнител!