СЪОБЩЕНИЕ ЗА ОТВАРЯНЕ НА ОФЕРТИ на обществена поръчка с предмет: „Възлагане изпълнението на дейности по зимно поддържане и снегопочистване на общинските пътища на територията на Община Искър за експлоатационни сезони 2020 / 2021 год. и 2021 / 2022 год.”
СЪОБЩЕНИЕ ЗА ОТВАРЯНЕ НА ОФЕРТИ
на обществена поръчка с предмет:
„Възлагане изпълнението на дейности по зимно поддържане и снегопочистване на общинските пътища на територията на Община Искър за експлоатационни сезони 2020 / 2021 год. и 2021 / 2022 год.”
На 11.11.2020 год. (сряда), в изпълнение на Заповед № 886 /11.11.2020 г. на Кмета на Община Искър от 10.30 часа в сградата на Община Искър се събра комисия в състав:
ПРЕДСЕДАТЕЛ:
Теменужка Василева Христова – Секретар на Община Искър;
ЧЛЕНОВЕ:
- Валери Вълов Вълов – Служител по сигурността на информацията, ОМП, ГЗ, БД, ПАБ, КИ при община Искър;
- Бистра Чавдарова Минковска – Главен експерт „Обществени поръчки” в дирекция „Обществени поръчки, правно и информационно-техническо осигуряване” при община Искър
със задача: На 11.11.2020 год. (сряда) от 10.30 часа назначената комисия да получи и отвори подадените оферти за участие, разгледа и оцени същите.
Председателят на комисията откри заседанието.
Председателят на комисията отбеляза, че съгласно чл. 187, ал. 1 от ЗОП на 28.10.2020 г. е публикувана Обява с в „профила на купувача“ в официалната страница на АОП чрез Централизирна автоматизирана информационна система „Електронни обществени поръчки” (ЦАИС ЕОП) със срок за подаване на оферти, посочен в графика на обществената поръчка до 23:59 часа на 09.11.2020 год. с предмет: „Възлагане изпълнението на дейности по зимно поддържане и снегопочистване на общинските пътища на територията на Община Искър за експлоатационни сезони 2020 / 2021 год. и 2021 / 2022 год.”
Електронно подадените оферти са налични в меню „Оферти”.
На основание чл. 54, ал. 2 от ППЗОП председателят на комисията след декриптирането на офертите за участие, получени чрез платформата, в публичната преписка на поръчката автоматично се визуализира наименованията, съответно имената, на участниците, както и информация за датата и часа на подаването.
След настъпване на определения час за отваряне на офертите, информацията, съдържаща се в нея, стана видима за оценителната комисия в системата (ЦАИС ЕОП) като името на участника представлява линк, който води съм пълната информация.
Към момента на отключване на хранилището с получените оферти – на 09.11.2020 год. в 10:30 часа, комисията установи, че оферти за участие са подадени чрез Централизирна автоматизирана информационна система „Електронни обществени поръчки” (ЦАИС ЕОП) от следните участници:
№ по ред | Юридическо лице /фирма/
Участник, Адрес за кореспонденция |
Дата, час подаване на офертата | Номер на заявлението от ЦАИС ЕОП |
1. | „НОВАКО СТРОЙ” ЕООД ГР. ПЛЕВЕН
ул. РЕДУТА №.2, 5800 гр. Плевен, България |
09 ноември 2020 (понеделник), 14:47 | OF165320 |
Предстои избор на изпълнител!