Съобщение за отваряне на оферти по обществена поръчка с предмет: „Доставка и монтаж на кухненско оборудване и обзавеждане на Домашен социален патронаж, гр. Искър”
Съобщение
за отваряне на оферти по обществена поръчка с предмет:
„Доставка и монтаж на кухненско оборудване и обзавеждане на Домашен социален патронаж, гр. Искър” по Проект „Модернизиране на кухненското оборудване и обзавеждане на Домашен социален патронаж, гр.Искър“ – Договор за съвместна дейност № РД04-171 / 28.06.2018 г.
Днес, 10.08.2018 год., в изпълнение на Заповед № 290 / 10.08.2018 г. на Кмета на община Искър от 10.30 часа в Заседателната зала на община Искър се събра комисия в състав:
ПРЕДСЕДАТЕЛ:
Теменужка Василева Христова – Секретар на община Искър
ЧЛЕНОВЕ:
- Мария Мартинова Иванова – Юрисконсулт в дирекция „Обществени поръчки, правно и информационно-техническо осигуряване” при община Искър;
- Ани Методиева Емилова – Старши експерт “Социално-икономически дейности, разработване и управление на проекти и по етническите въпроси” в дирекция „Социално икономическо развитие, териториално и селищно устройство” (СИРТСУ) при община Искър;
- Радослав Банков Андреев – Главен специалист „Устройство на територията, кадастър и регулация, строителство и инвеститорски контрол” в дирекция „Социално-икономическо развитие и териториално селищно устройство” при община Искър;
- Бистра Чавдарова Минковска – Главен експерт „Обществени поръчки” в дирекция „Обществени поръчки, правно и информационно-техническо осигуряване” при община Искър
със задача: на 10.08.2018 г. (петък) от 10.30 часа, в Заседателната зала на Община Искър, назначената комисия да получи и отвори подадените оферти за участие в процедурата по реда на тяхното постъпване.
Председателят на комисията откри заседанието.
Председателят на комисията отбеляза, че съгласно чл. 187, ал. 1 от ЗОП на 31.07.2018 г. е публикувана Обява с Изх. № 15-14-75/31.07.2018 г. в „профила на купувача“ на сайта на община Искър – https://iskarbg.nit.bg/sabirane-na-oferti-s-obyava/o-8-2018/ със срок за подаване на оферти до 17:00 часа на 08.08.2018 год. с предмет: „Доставка и монтаж на кухненско оборудване и обзавеждане на Домашен социален патронаж, гр. Искър”.
На страницата на Агенцията по обществени поръчки на 31.07.2018 г. е публикувана Информация за публикувана в профила на купувача обява за обществена поръчка на стойност по чл. 20, ал. 3 от ЗОП.
В срока, посочен в горецитирана обявата са постъпили четири оферти.
Председателят на комисията прочете пред всички присъстващи текста на заповедта за назначаване на комисията, нейният състав, задачи и срок за работа и получи срещу подпис от г-жа Ивалина Митова – Главен експерт „Връзки с обществеността и техническо осигуряване” в дирекция „Обществени поръчки, правно и информационно-техническо осигуряване” (ОППИТО) при община Искър приемо-предавателен протокол за подадените оферти за участие, заверено „Вярно с оригинала” копие от регистъра за получените оферти за участие и четири оферти.
Съгласно горепосоченият протокол, оферти за участие в срока до 17:00 часа на 08.08.2018 г. са подадени четири оферта за участие. Не са постъпили оферти след крайния срок.
При приемане на офертите, същите са регистрирани в деловодството на община Искър, като върху опаковката е отбелязан поредния номер, входящия номер по програмата за документооборот, датата и часа на получаването й.
Офертите са представени на български език в запечатана, непрозрачна опаковка, попълнен съгласно посочения в документацията за участие образец. Върху плика, участниците са посочили адрес за кореспонденция, телефон.
Оферти са подадени, както следва:
№ по ред | Юридическо лице /фирма/
Участник, Адрес за кореспонденция |
Дата, час подаване на офертата | Рег. № по програмата за документооборот |
1. | „ВЕСЕЛИН БАЛЕВ” ЕООД
ГР. ПЛЕВЕН |
11:28:40 ч.
08.08.2018 г. |
Рег. № 30-1161-4 |
2. | КООПЕРАЦИЯ „ПАНДА”
ГР. СОФИЯ |
14:22:30 ч.
08.08.2018 г. |
Рег. № 30-1364-2 |
3. | „БИС” ООД ГР. БУРГАС | 15:53:44 ч.
08.08.2018 г. |
Рег. № 30-1472-1 |
4. | „ПЕРУН ККБ” ЕООД
ГР. БЛАГОЕВГРАД |
16:09:09 ч.
08.08.2018 г. |
Рег. № 30-1467-6 |
Предстои работа на комисията и избор на изпълните.