Съобщение за отваряне на офертите и разглеждане на документите за подбор на участниците в публично състезание за възлагане на обществената поръчка с предмет: „Упражняване на строителен надзор при изпълнение на СМР по проект: „Реконструкция на улична мрежа в община Искър“
ЕВРОПЕЙСКИЯТ ЗЕМЕДЕЛСКИ ФОНД ЗА РАЗВИТИЕ НА СЕЛСКИТЕ РАЙОНИ: „ЕВРОПА ИНВЕСТИРА В СЕЛСКИТЕ РАЙОНИ“
СЪОБЩЕНИЕ
за отваряне на офертите и разглеждане на документите за подбор на участниците в публично състезание за възлагане на обществената поръчка с предмет:
„Упражняване на строителен надзор при изпълнение на СМР по проект: „Реконструкция на улична мрежа в община Искър“,
финансирана от Програма за развитие на селските райони, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския земеделски фонд за развитие на селските райони – Договор № 15/07/2/0/00500/28.12.2017 г. между община Искър и Държавен фонд „Земеделие“ гр. София за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по подмярка 7.2 „Инвестициии в създаването, подобряването или разширяването на всички видове малка по мащаби инфраструктура“ за изпълнение на проект № 15/07/2/0/00500 – „Реконструкция на улична мрежа в община Искър“
На 21.05.2018 год. от 10.30 часа се проведе заседание на комисия, назначена със Заповед № 157 от 18.05.2018 г. на Кмета на община Искър за разглеждане, оценяване и класиране на офертите на участниците в процедура за възлагане на обществена поръчка с предмет: „Упражняване на строителен надзор при изпълнение на СМР по проект: „Реконструкция на улична мрежа в община Искър“, открита с Решение № 3/24.04.2018 г.
Комисията проведе заседанието си в Заседателната зала на община Искър, с адрес: гр. Искър 5868, ул. „Георги Димитров” № 38.
Назначената комисия е в състав, както следва:
Председател:
Симеон Огнянов Бончев – външен експерт – Юрист
ЧЛЕНОВЕ:
- инж. Иван Симеонов Георгиев – външен експерт – Строителен инженер по пътно строителство и мостове;
- инж. Иван Стефанов Цупарски – външен експер – Строителен инженер, магистър – икономист;
- Теменужка Василева Христова – Секретар на община Искър;
- Бистра Чавдарова Минковска – Главен експерт „Обществени поръчки” в дирекция „Обществени поръчки, правно и информационно-техническо осигуряване” при община Искър.
Председателят на комисията установи, че същата е в пълния си състав.
На заседанието на комисията неприсъстваха представители на участниците
На заседанието на комисията не присъстваха представители на медиите, както и други лица.
Председателят на комисията прочете пред всички текста на заповедта за назначаване на комисията, нейния състав, задачи и срок за работа.
Съобразно разпоредбата на чл. 48, ал. 6 от ППЗОП председателят на комисията получи срещу подпис от г-жа Ивалина Митова – Главен експерт „Връзки с обществеността и техническо осигуряване” в дирекция „Обществени поръчки, правно и информационно-техническо осигуряване” (ОППИТО) при община Искър приемо-предавателен протокол на подадените оферти за участие от дата: 16.05.2018 год., заверено „Вярно с оригинала” копие от регистъра за получените оферти за участие и 5 (пет) на брой оферти.
Съгласно горепосоченият протокол, оферти за участие в публичното състезание по ЗОП в срока до 17:00 часа на 16.05.2018 г. са подали 5 (пет) участника.
Офертите са подадени в съответствие с изискванията на чл. 47 от ППЗОП и документацията за участие — в запечатани непрозрачни опаковки.
Подадените оферти са както следва:
№ по ред | Юридическо лице /фирма/
Участник,
|
1. | „ВЕДИПЕМА” ЕООД ГР. ПЛЕВЕН |
2. | „ТЕХНОСТРОЙ -ИНВЕСТКОНСУЛТ” ЕООД ГР. СОФИЯ |
3. | „СТРОЙНОРМ” ЕООД ГР. СОФИЯ |
4. | „СЕТ ИНЖЕНЕРИНГ” ЕООД ГР. СОФИЯ |
5. | ЕТ „ЗОЯ ПАСКАЛЕВА” ГР. ПЛЕВЕН |
След получаване на приемо – предавателния протокол за подадените оферти за участие в процедурата и съобразно изискванията на чл. 48, ал. 6 от ППЗОП, председателят прочете пред всички присъстващи имената на лицата, подали оферта за участие в процедурата и прикани членовете на комисията да попълнят декларации за обстоятелствата по чл. 103, ал. 2 от ЗОП.
Председателят и членовете на комисията подписаха декларации по чл. 103, ал. 2 от ЗОП.
Декларациите бяха събрани от председателя, за да ги предостави на Възложителя ведно с протокола от работата на комисията.
След това комисията пристъпи към отваряне на опаковките на участниците, по реда на тяхното постъпване.
Публичната част от заседанието на комисията приключи след извършването на действията по 54, ал. 3 – 5 от ППЗОП.